Reklamní textil a potisk triček

Reklamní textil, to je svět pestrých barev a moderních střihů za přijatelnou cenu. Právě pro všeobecné označení reklamní textil se tyto oděvy staly symbolem laciného a nekvalitního oblečení. Reklamní textil se však v dnešní době vyrábí z moderních a kvalitních materiálů, ve velkém množství barev a střihových provedeních. Mezi základní reklamní textil se řadí zejména trička, mikiny, polokošile, košile a bundy.

Potisk triček

Potisky na trička a mikiny jsou oblíbené již řadu let a zájem o tyto služby neopadá ani v dnešní době. Zájemci o potisk triček jsou nejen firmy, které chtějí na reklamním textilu propagovat svou firmu a zároveň sjednotit firemní oblečení svých zaměstnanců, ale o potisk triček se hlásí i školy, školky, sportovní kluby, pořadatelé společenských událostí i soukromé kluby a organizace.

Jak se na reklamní textil tiskne a kolik to stojí?

Tiskových metod je velké množství. Z nich nejčastěji používaným způsobem potisku na reklamní textil patří určitě sítotisk, transferový potisk a posledních několika letech i digitální tisk. Nutno podotknout, že každá ze zmíněných metod má své výhody a nevýhody a není možné jednoznačně říci, že každý motiv je možné tisknout pomocí všech způsobů tisků.

Pokud si nejste úplně jistí, jakou tiskovou technologii zvolit, nechte si poradit. Pro stanovení přesné cenové kalkulace je potřeba znát: na jaký reklamní textil se bude tisknout, kolik se bude tisknout kusů, kde bude logo umístěno, jaká bude jeho velikost a hlavně je nutné dodat samotný „obrázek“. Na základě těchto informací je možné vám poradit nejvhodnější metodu potisku a sdělit i konečnou cenu.